Servis PENTAX
AWH SERVIS | záruční i pozáruční servis pro produkty PENTAX |
|
---|---|---|
poštovní adresa |
Vinohradská 100, 130 00 Praha 3 |
|
servis příjem |
Vinohradská 100, 130 00 Praha 3 |
|
telefon |
+420 222 720 122 (na čísle instalován IVR) |
|
|
|
|
otevřeno |
Po - Čt 9.00 - 18.00 |
|
Pá: 9.00 -14.00 |
||
|
Zboží reklamované v záruční době 24 měsíců.
V případě, že se bude jednat o výrobní vadu, vadu materiálu nebo chybu ve zpracování, bude výrobek opraven zdarma po předložení záručního listu firmy PenTec s.r.o. ve výše uvedeném autorizovaném servisu. Upozorňujeme, že zboží předložené servisu s nesprávně nebo neúplně vyplněným záručním listem nemusí být servisem do opravy přijato. Dbejte na to, aby vám v prodejně čitelně vyplnili sériové číslo, název modelu a datum nákupu. S nesprávně nebo neúplně vyplněným záručním listem se zbytečně vystavujete problémům při vyřizování reklamace. Při nákupu produktů, které jsou z naší autorizované distribuce dostanete záruční list PenTec s.r.o. a tištěný návod k použití v českém jazyce. Upozorňujeme, že produkty, které nemají záruční list PenTec s.r.o. není možno v záruční době bezplatně v našem autorizovaném servisu opravovat.
Mezinárodní záruka (International Warranty).
Platí jen pro produkty zakoupené v síti prodejen duty-free. Zákazník musí předložit řádně vyplněný mezinárodní záruční list (International Warranty Card), včetně kopie účtenky/faktury, ze které bude patrno, kdy a kde byl produkt zakoupen.
Platí jen pro produkty zakoupené v síti prodejen duty-free. Zákazník musí předložit řádně vyplněný mezinárodní záruční list (International Warranty Card), včetně kopie účtenky/faktury, ze které bude patrno, kdy a kde byl produkt zakoupen.